Пролетна акция- дом Драгалевци 06.06.09′

Предлагаме Ви да разгледате снимки от пролетната акция, която проведохме в дом за деца, лишени от родителски грижи „Драгалевци“.

Благодарение на топлото време имахме възможността да поиграем навън с децата и навярно всички от групата ще се съгласят, че тази акция ни зареди с много положителни емоции, смях и удоволствие.

След срещата ни, за ужас на възпитателките, малчуганите бяха претворени в котки, спайдърменовци, тигри, мечки и какво ли още не…

Както при всяка друга акция имаше по много от доброто старо носене на гръб, въртене, мачкане, гушкане и пр.

И докъто Иво се беше превърнал в магнит за децата, Алекс се изправи пред задачата да усмирява няколко по-грубички такива, Мих показваше доволно хватки от карате (сега сигурно ще ме поправи, че не е било карате, а жиу-жицу или и аз не знам какво😉, а другите се бяха заели всеки по собствени начини да забавлява групичка от дечица…

Диди с присъщия за нея майчински инстинкт придържаше децата, докато се спускаха по пързалката, при все че те се справяха доста добре и без тази помощ, но си личеше, че имат нужда от внимание, така че никой не се оплакваше.

Когато стана време да почерпим децата, настана „творческа“ атмосфера- всеки бързаше, грабнал нещо, за да раздава, чуваха се нареждания и подкани, но всичко беше в реда на нормалното.

Оказа се, че моята любимка Жана, питала за мен, всеки път идвали гости… Децата разпалено ни разказваха как ни помнят и че всеки път ни очаквали. Хубаво е да чуваш такива неща🙂.

Етикети: , , , , , , ,

3 Отговора to “Пролетна акция- дом Драгалевци 06.06.09′”

  1. lacrima Says:

    колко радост, обич и нежност показват тези снимки!

  2. Диди Says:

    Това бе един невероятен ден!Когато видиш усмивките на тези деца вече знаеш,че си направил нещо значимо-накарал си ги да се усмихнат.А това струва повече от всичко на света!

  3. Янко Димитров Says:

    Аз съм един от възпитаниците от този дом . Преди 12 години го напуснах , като ме преместиха в др. дом – П.Р.Славейков.В този дом са едни от най-хубавите ми моменти в живота , там бях обгърнат от любов и много грижи.Винаги ще съм благодарен на целият персонал на дома и най-вече на : Савчето , Албена и Директора на дома г-жа Николова.

Вашият коментар

